Reklamacje i zwroty
- Reklamacje:
Towar, który posiada wady stwierdzone w trakcie eksploatacji podlega reklamacji w myśl ogólnych przepisów handlowych. Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane, ponieważ każdy reklamowany towar zostaje sprawdzony, a w przypadku uznania reklamacji zwracany jest również koszt przesyłki. Kolejność działania Sprzedawcy przy postępowaniu reklamacyjnym jest następująca: naprawiona rzecz, nowa rzecz wolna od wad, ostatecznie zwrot gotówki. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać pod adresem: info@xenon-serwis.pl lub telefonicznie.
- Zwroty:
Kupujący może odstąpić od dokonanego zakupu bez podania przyczyn, musi dokonać powiadomienia o tym fakcie Sprzedawcy najpóźniej w terminie 10 dni od wysłania towaru. Towar nie może nosić śladów używania, montażu itp. Niezbędny także jest paragon fiskalny lub faktura jako dowód zakupu w naszej firmie. Najpóźniej w terminie 7 dni od powiadomienia Sprzedawcy o odstąpieniu kupujący musi wysłać na własny koszt zwracany towar na adres:
Xenon-Serwis
ul. Solskiego 2a
62-030 Luboń
Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane.
Wyszukaj po symbolu
Wprowadź numer katalogowy produktu
Wszystkie zamówienia w sklepie XENON Serwis
mogą zostać opłacone poprzez e-płatności, których bezpieczeństwo gwarantuje PayU / PayPal.