Waluta:
Koszyk jest pusty

Produkt został dodany do koszyka

Wybrany produkt jest niedostępny!
Wybrany produkt jest niedostępny!
Nasze porady i zalecenia
Porównanie nowej i używanej żarówki D2S cz.1
Porównanie nowej i używanej żarówki D2S cz.1

Krótki filmik pokazujący różnicę w kolorze oraz mocy światła żarówki nadającej się do wymiany i nowej.

Wymiana krok po kroku zapłonnika w BMW E46 seria 3
Wymiana krok po kroku zapłonnika w BMW E46 seria 3

Filmik pokazujący jak zabrać się do wymiany zapłonnika w BMW E46, na co zwrócić uwagę żeby nie uszkodzić odbłyśników.

Żarówka nowa czy używana?
Żarówka nowa czy używana?

Porównanie światła nowej i używanej żarówki, oraz możliwość zobaczenia na żywo jak świeci nowa żarówka D1S Philips XenStart z naszej oferty.

Żarówka nowa i używana D2S
Żarówka nowa i używana D2S

Porównanie światła nowej i używanej żarówki, oraz możliwość zobaczenia na żywo jak świeci nowa żarówka D2S Philips 85122 z naszej oferty.

Zmiana barwy żarówki xenonowej
Zmiana barwy żarówki xenonowej

Krótki filmik pokazujący jaką barwą świeci żarówka zaraz po odpaleniu a jak po 20 sekundach gdy przetwornica stabilizuje napięcie. Pod koniec widać jak żarówka jest zużyta i przybiera barwę czerwonawą.

Cała prawda o chińskich żarówkach
Cała prawda o chińskich żarówkach

Filmik pokazujący jak rozróżnić typową żarówkę Philips D1S XenStart od "Philipsa rodem z Chin". Żarówka typu D1S jest powszechnie stosowana od 2002r. Problem tkwi w tym, że gdy zamontujemy takiego chińskiego "Philipsa" to mamy zagwarantowane, że przetwornice będą spalone. Często również bywa tak, że taka przetwornica jest już nie do naprawienia, ponieważ ma całkowicie wypalone ścieżki drukowane. Problem dotyczy głownie przetwornic firmy Valeo i Mitsubishi Electric które występują w Audi A4, Vw Touareg, Bmw E90, Audi Q7, Opel Vectra C, Volvo XC90…