Waluta:
Koszyk jest pusty

Produkt został dodany do koszyka

Wybrany produkt jest niedostępny!
Wybrany produkt jest niedostępny!
Nasze porady i zalecenia
Mocowanie żarówki D1S w soczewce Hella
Mocowanie żarówki D1S w soczewce Hella

Przykład mocowania żarówki D1S z pierścieniem obrotowym zintegrowanym z soczewką.

Toyota Avensis - typowe błędy podczas kupna żarówki
Toyota Avensis - typowe błędy podczas kupna żarówki

Filmik pokazujący jak zachowuje się reflektor xenonowy od Toyoty Avensis gdy przy zakupie nowej żarówki pomylimy się z jej typem.

Philips czy Osram D1S?
Philips czy Osram D1S?

Odwieczne pytanie, którą wybrać? Filmik przedstawia jak świecą żarówki dwóch różnych marek.

D2S /  D2S CM - porównanie barw światła
D2S / D2S CM - porównanie barw światła

Przedstawiamy na przykładzie różnice pomiędzy barwą 4300K a 5000K.

Wymiana krok po kroku zapłonnika w BMW E46 seria 3
Wymiana krok po kroku zapłonnika w BMW E46 seria 3

Filmik pokazujący jak zabrać się do wymiany zapłonnika w BMW E46, na co zwrócić uwagę żeby nie uszkodzić odbłyśników.

Cała prawda o chińskich żarówkach
Cała prawda o chińskich żarówkach

Filmik pokazujący jak rozróżnić typową żarówkę Philips D1S XenStart od "Philipsa rodem z Chin". Żarówka typu D1S jest powszechnie stosowana od 2002r. Problem tkwi w tym, że gdy zamontujemy takiego chińskiego "Philipsa" to mamy zagwarantowane, że przetwornice będą spalone. Często również bywa tak, że taka przetwornica jest już nie do naprawienia, ponieważ ma całkowicie wypalone ścieżki drukowane. Problem dotyczy głownie przetwornic firmy Valeo i Mitsubishi Electric które występują w Audi A4, Vw Touareg, Bmw E90, Audi Q7, Opel Vectra C, Volvo XC90…