Przetwornice
Kategorie produktów
- » Żarówki
- » Zapłonniki
- » Przetwornice
- » Sterowniki świateł skrętnych
- » Moduły LED
- » Soczewki xenonowe
- » Pozostałe
Twój samochód
Wyszukaj po symbolu
Wprowadź numer katalogowy produktu
Wszystkie zamówienia w sklepie XENON Serwis
mogą zostać opłacone poprzez e-płatności, których bezpieczeństwo gwarantuje PayU / PayPal.
Nasze porady i zalecenia

Mocowanie żarówki D1S w soczewce Hella
Przykład mocowania żarówki D1S z pierścieniem obrotowym zintegrowanym z soczewką.

Toyota Avensis - typowe błędy podczas kupna żarówki
Filmik pokazujący jak zachowuje się reflektor xenonowy od Toyoty Avensis gdy przy zakupie nowej żarówki pomylimy się z jej typem.

Philips czy Osram D1S?
Odwieczne pytanie, którą wybrać? Filmik przedstawia jak świecą żarówki dwóch różnych marek.

D2S / D2S CM - porównanie barw światła
Przedstawiamy na przykładzie różnice pomiędzy barwą 4300K a 5000K.

Wymiana krok po kroku zapłonnika w BMW E46 seria 3
Filmik pokazujący jak zabrać się do wymiany zapłonnika w BMW E46, na co zwrócić uwagę żeby nie uszkodzić odbłyśników.

Cała prawda o chińskich żarówkach
Filmik pokazujący jak rozróżnić typową żarówkę Philips D1S XenStart od "Philipsa rodem z Chin". Żarówka typu D1S jest powszechnie stosowana od 2002r. Problem tkwi w tym, że gdy zamontujemy takiego chińskiego "Philipsa" to mamy zagwarantowane, że przetwornice będą spalone. Często również bywa tak, że taka przetwornica jest już nie do naprawienia, ponieważ ma całkowicie wypalone ścieżki drukowane. Problem dotyczy głownie przetwornic firmy Valeo i Mitsubishi Electric które występują w Audi A4, Vw Touareg, Bmw E90, Audi Q7, Opel Vectra C, Volvo XC90…