Waluta:
Koszyk jest pusty

Produkt został dodany do koszyka

Wybrany produkt jest niedostępny!
Wybrany produkt jest niedostępny!
Nasze porady i zalecenia
Mocowanie żarówki D1S w soczewce Osram
Mocowanie żarówki D1S w soczewce Osram

Na czym polega wymiana żarówki D1S na przykładzie soczewki od nowego Forda Mondeo.

Ruch prawo a lewo stronny a reflektory xenonowe
Ruch prawo a lewo stronny a reflektory xenonowe

Krótki filmik pokazujący jak pada strumień światła podczas ruchu lewostronnego a prawostronnego.

Żarówka xenonowa - oryginał czy chiński zamiennik?
Żarówka xenonowa - oryginał czy chiński zamiennik?

Jak w najprostszy sposób można odróżnić żarówkę zamiennik z Chin od 100% oryginalnego towaru za pomocą zwykłego magnesu.

Wymiana krok po kroku zapłonnika w BMW E46 seria 3
Wymiana krok po kroku zapłonnika w BMW E46 seria 3

Filmik pokazujący jak zabrać się do wymiany zapłonnika w BMW E46, na co zwrócić uwagę żeby nie uszkodzić odbłyśników.

Porównanie nowej i używanej żarówki D2S cz.1
Porównanie nowej i używanej żarówki D2S cz.1

Krótki filmik pokazujący różnicę w kolorze oraz mocy światła żarówki nadającej się do wymiany i nowej.

Cała prawda o chińskich żarówkach
Cała prawda o chińskich żarówkach

Filmik pokazujący jak rozróżnić typową żarówkę Philips D1S XenStart od "Philipsa rodem z Chin". Żarówka typu D1S jest powszechnie stosowana od 2002r. Problem tkwi w tym, że gdy zamontujemy takiego chińskiego "Philipsa" to mamy zagwarantowane, że przetwornice będą spalone. Często również bywa tak, że taka przetwornica jest już nie do naprawienia, ponieważ ma całkowicie wypalone ścieżki drukowane. Problem dotyczy głownie przetwornic firmy Valeo i Mitsubishi Electric które występują w Audi A4, Vw Touareg, Bmw E90, Audi Q7, Opel Vectra C, Volvo XC90…